• Samsung beyaz eşyalar nerede üretiliyor?

Samsung Electronics’in beyaz eşya üretimi yaptığı ülkeler; Meksika, Tayland, Malezya, Hindistan, Polonya, Çin ve Kore'dir.

  • Samsung beyaz eşyaları kaç sene kullanabiliriz?

Samsung beyaz eşyalarınızı 10 – 15 sene aralığında hatta daha fazla kullanabilirsiniz. Dünyanın en iyi markalarından biri olan Samsung beyaz eşyalardan dikkatli bir kullanımla 20 seneye kadar yararlanabilirsiniz.

  • Servis çağırdığımızda ne zaman hizmet alırız?

Çağrı merkezimizi arayarak servis talebinde bulunduğunuzda ekiplerimiz 24 saat içerisinde adresinize gelerek cihazlarınızın sorunlarını giderirler.

  • Samsung servisi olarak İstanbul’un her yerine hizmet veriyor musunuz?

Ekibimiz İstanbul’da Eminönü, Fatih, Beyoğlu, Şişli, Kağıthane, Beşiktaş, Sarıyer, Eyüp, Bayrampaşa, Gaziosmanpaşa, Esenler, Bağcılar, Güngören, Zeytinburnu ve Bakırköy ilçelerinde Samsung yetkili servisi olarak hizmet vermektedir.

  • Samsung markasının hangi ürünleri için servis hizmeti veriyorsunuz?

Samsung marka beyaz eşya, ankastre, klima ve elektronik aletler için servis hizmetleri vermekteyiz.

  • Site üzerinde aradığım ürünü nasıl bulabilirim?

Üst menümüzde yer alan kategorilerden yararlanarak aradığınız ürünü bulabilirsiniz. Bulamadığınız taktirde çağrı merkezimizden yardım alabilirsiniz.

  • Sitenizden nasıl sipariş verebilirim?

Sitemizde gördüğünüz ve almak istediğiniz yedek parça ve aksesuarların siparişini vermek için çağrı merkezimizle iletişime geçebilirsiniz.

  • Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişinizi tamamladıktan sonra iptal etmek istemeniz durumunda; telefon, elektronik posta aracılığıyla iptal talebinizi bize iletebilirsiniz. İptal talebinizi iletirken neden belirtmenizi rica ederiz ( yanlış ürün sipariş geçilmesi, ürün ya da ödeme tipi değişikliği vb. gibi). İptal talebiniz işleme alındıktan sonra, tarafımızdan iptal gerçekleştirilecektir. Yeni verdiğiniz siparişlerin iptal işlemini yapabilmeniz için kargoya verilmemiş olması gerekmektedir.

  • Teslimat aşamasında nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizde seçmiş olduğunuz ürün firmamızdan kontrol edilerek paketlenmektedir. Kontrollü bir şekilde ulaştırılma garantisi olan ürünlerimizde hasarlı teslim ihtimali yoktur. Teslimat aşamasında, kargo görevlisinden paketinizi teslim almadan önce mutlaka pakette herhangi bir zarar, bozulma, deforme olup olmadığını kontrol ediniz. Herhangi bir problem var ise, kargo görevlisine tutanak tutturunuz ve paketi geri gönderiniz. Tutanak, kargo firmalarının hasarlı paketlerin tespiti ile ilgili vermiş olduğu bir hizmettir. Ürün tutanak ile birlikte firmamıza iade edilir ve gerekli kontroller yapılarak siparişiniz tekrar işleme alınır.

  • Teslimat süresi kaç gündür?

Teslimat süresi, ürünler kargoya verildikten sonra 1-3 iş günüdür. Bu süreler genel teslimat süreleridir. Tarafımızdan kargoya teslim edilen siparişlerle ilgili olarak yaşanacak gecikmeler seçmiş olduğunuz kargo firmasının sorumluluğu altındadır. Teslimat süresi bulunduğunuz yere göre değişiklik gösterilebilmektedir.

  • Samsung buzdolabım çalışmıyor, ne yapabilirim?

Elektrik fişinin düzgün takılıp takılmadığını kontrol edin, buzdolabı doğrudan güneş ışığı altında kalmasın ve duvara çok yakın olmasın.

  • Buzdolabından alışılmadık gürültü ve sesler duyuyorum, ne yapmalıyım?

Zeminin sabit ve düzgün olup olmadığını kontrol edin. Cihazın arkasına veya altına düşmüş yabancı nesne olup olmadığını kontrol edin.

  • Buzdolabının içinde kötü bir koku var. Nasıl giderebilirim?

Çürümüş ve kokmuş bir yiyecek olmadığından dondurucunun temiz olduğundan emin olun.

  • Fırın ısınmazsa ne yapmalıyım?

Cihazın açık olduğundan emin olun. Gerekli ayarların uygulanıp uygulanmadığını kontrol edin. Sigortaları açın/değiştirin veya devreyi sıfırlayın. Bu durum tekrarlanırsa Samsung yetkili servisi arayın.

  • Fırın fonksiyonu ve sıcaklığını ayarlamama rağmen fırın ısınmazsa ne yapmalıyım?

Fırında pişirme işlemi devam ederken kapağı açık bırakmayın. Kapağı açık bırakırsanız iç elektrik bağlantılarında sorunlar olabilir. Yetkili servis merkezinizle temasa geçin.

  • Fırının ışığı yanmazsa ne yapmalıyım?

Fırının lambası arızalanmış olabilir. Fırın ampulünü değiştirin. Fırın ampulü değiştirilmesine rağmen lamba çalışmamayı sürdürürse yerel servis merkezinizi arayın.

  • Fırın kapatıldıktan sonra soğutma fanı çalışmaya devam ederse ne yapmalıyım?

Soğutma fanı, kullanımdan sonra fırın soğuyana kadar çalışmayı sürdürerek fırınınızı ısıdan korur. Fırın soğumasına rağmen soğutma fanı çalışmaya devam ederse yerel servis merkezinizi arayın.

  • Yıkama programı tamamlandıktan sonra deterjan çekmecesinde deterjan kalmaması için ne yapmalıyım?

Çamaşır makinenize gelen suyun basıncının yeterli olduğunu kontrol edin. Deterjanın deterjan çekmecesinin ortasına koyulduğundan emin olun.

  • Çamaşır makinem titreşim yapıyor ya da çok gürültülü çıkarıyor. Ne yapmalıyım?

Çamaşır makinenizin düz bir yüzeye yerleştirildiğini kontrol edin. Yüzey düz değilse, makineyi düz hale getirmek için çamaşır makinesinin ayağını ayarlayın.

  • Çamaşır makinesi su boşaltmıyor. Ne yapmalıyım?

Boşaltma hortumunu düzleştirin. Bükülmüş boruları düzeltin. Kalıntı filtresinin tıkanmadığından emin olun.

  • Bulaşık makinesinde camlarda ve çatal bıçak takımında lekeler oluşmaması için ne yapmalıyım?

Aşırı sert su kullanmayın, metal çatal bıçakları bulaşık makinesinden çıkarın. En uzun döngüyü seçin. Deterjanınızın makineniz için uygun olduğundan emin olun.

  • Bulaşık makinesini nasıl temizlemek gerekir?

İç kısmı temizlemeden önce, ısıtma öğelerinin soğumasını sağlamak için bir döngüden sonra 20 dakika beklemeniz gerekir. Bu talimatın yerine getirilmemesi yanmaya neden olabilir.

  • Deterjan haznesinin kapağı kilitlenmiyor, ne yapmalıyım?

İbreyi KAPALI konuma getirin ve kapak kilidini sola doğru kaydırın. Çözüm bulamazsanız yetkili servisinizi arayın.